Problemen - oplossen - social media
Jammer te moeten constateren dat mensen steeds vaker facebook "gebruiken" om daar hun probleem te tonen middels foto's, films of woorden. Problemen die misschien al eens zijn doorgegeven aan het klantencontactcentrum Kerkrade en die volgens de probeemsteller niet adequaat zijn opgelost.
Het klantencontactcentrum in Kerkrade is de allereerste plek om een probleem aan te kaarten. Dit kan middels telefoonnummer 14045 of via het digitale e-loket van Kerkrade. Zelf spreek ik mijn voorkeur uit voor het e-loket. Van een melding krijg je dan een email-bevestiging en een nummer van je case.
Indien je dan binnen een aantal dagen geen terugkoppeling krijgt van het probleem, zou ik hetzelf nogmaals aan kaarten en vooral de datum noemen van je eerste melding en je ontvangen case-nummer.
Werkt het dan nog niet? Wat eigenlijk niet zou moeten kunnen, maar ook dit kan gebeuren, dan heb je de keuze het te plaatsen op sociaal media en te hopen dat iemand het ziet óf je neemt contact op met iemand die je kent. Het plaatsen op sociaal media wil niet altijd zeggen dat de juiste personen het zien op het moment dat jij het plaatst en dat brengt misschien nog meer frustratie met je mee.
Burgerbelangen is heel makkelijk te bereiken. Elke 3e donderdag van de maand hebben wij open spreekuur in de diverse wijken, daarnaast kun je emailadressen en telefoonnummers vinden van mensen die in onze fractie zitten via www.burgerbelangen-kerkrade.nl
Ook is er een algemeen emailadres van Burgerbelangen: info@burgerbelangen-kerkrade.nl
De keus is aan u!
www.burgerbelangen-kerkrade.nl